Rehabilitacja dzieci w domu Kędzierzyn Koźle / Głubczyce / Krapkowice / Zdzieszowice / całe opolskie

Mam przyjemność zaproponować kompleksową fizjoterapię pediatryczną prowadzoną w domu pacjenta. Zapewniam dojazd w obrębie Kędzierzyna Koźla, Głubczyc, Krapkowic, Zdzieszowic, Gogolina, Głogówka, Strzelec Opolskich oraz w obrębie województa opolskiego.

Rehabilitacja odbywa się w domu pacjenta, co daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa, a to jest istotne zwłaszcza dla wcześniaków. W warunkach domowym dzieciom łatwiej jest zaakceptować terapeutę a gdy te relacje są pozytywne, dziecko chętniej poddaje się terapii. Domowe warunki chronią zdrowie dzieci, co jest niezwykle ważne w okresie częstych zachorowań, a szczególnie dla tych dzieci które z różnych powodów nie mogą być szczepione. Rodzicom zapewniają komfort i dużą oszczędność czasu. Dzięki rehabilitacji domowej możliwe jest dokładne dostosowanie otoczenia dziecka dla potrzeb terapii.

Wskazania do rehabilitacji:

• Opóźnienia rozwoju ruchowego
  • Zaburzenia ośrodkowej koordynacji nerwowej
  • wcześniaki
  • zaburzenia napięcia mięśniowego
  • asymetria
  • mózgowe porażenie dziecięce
  • zespoły genetyczne
  • choroby metaboliczne
  • przepukliny oponowo-rdzeniowe
  • wady stóp
  • choroby stawów
  • oraz wszelkie problemy neurologiczne mające negatywny wpływ na narząd ruchu

Dodatkowo proponuję naukę jazdy na wózku inwalidzkim lub aktywnym oraz wspomaganie terapii przez zastosowanie terapii kinesiology tapingu. Zapewniam profesjonalne usługi fizjoterapii dla dzieci z dojazdem do domu klienta.